Skim perkhidmatan tertentu yang diperuntukkan tempoh. Bab A.


Mysg Sekolah Menengah Kpm Flip Ebook Pages 301 350 Anyflip

Sila klik Tajuk Pekeliling untuk melihat kandungan pekeliling.

Pekeliling kadar kenaikan pangkat secara time based lantikan 2004. Carian Pekeliling Perkhidmatan Surat Pekeliling Perkhidmatan dari tahun 1970 sehingga kini. KENAIKAN PANGKAT SECARA TIME-BASED BERASASKAN KECEMERLANGAN BAGI PEGAWAI KUMPULAN PELAKSANA YANG BERADA DI GRED LANTIKAN TUJUAN 1. Kerajaan telah bersetuju supaya skim perkhidmatan Pensyarah Universiti.

Kerajaan pada 1 Julai 2009 telah memutuskan pelaksanaan kenaikan pangkat secara time-based bagi pegawai Kumpulan Pelaksana yang berada di gred lantikan 15 tahun dan lebih dalam skim perkhidmatan semasa secara Khas Untuk Penyandang. Pekeliling perkhidmatan ini bertujuan memaklumkan keputusan kerajaan mengenai peruntukan perbekalan kenaikan pangkat ke jawatan Ketua Eksekutif dalam skim perkhidmatan Pensyarah Universiti Pensyarah Perubatan Pensyarah Pergigian dan Pensyarah UiTM. 10 Tahun 2017 Kenaikan Pangkat Secara Time-Based Berasaskan Kecemerlangan Bagi Pegawai Kumpulan Pelaksana Pekeliling Perkhidmatan Bil.

KENAIKAN PANGKAT SECARA TIME-BASED BERASASKAN KECEMERLANGAN KE GRED DG44 19. Menerima pakai pekeliling perkhidmatan bilangan 8 tahun 2013 - kenaikan pangkat secara time-based berasaskan kecemerlangan bagi pegawai kumpulan pelakana yang berada di gred lantikan. Kenaikan Pangkat Secara Lantikan KPSL adalah merupakan kenaikan pangkat daripada skim perkhidmatan yang rendah kepada skim perkhidmatan yang lebih tinggi tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan dalam skim perkhidmatan yang berkaitan melalui proses lantikan.

Pekeliling Perkhidmatan ini bertujuan menjelaskan mengenai penambahbaikan pelaksanaan dasar kenaikan pangkat secara time-based berasaskan kecemerlanganpegawai Kumpulan Pelaksana yang. Terma KPSL telah diubah kepada Peningkatan Secara Lantikan atau PSL berkuat kuasa mulai 1 Julai 2013 melalui Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 10 Tahun 2013. Himpunan Pekeliling Perkhidmatan Surat Pekeliling Perkhidmatan yang dibatalkan dan dikeluarkan secara One-off.

Datuk Hishamuddin bin Mohd Sujak. Kenaikan Pangkat Secara Lantikan KPSL merupakan urusan pelantikan pegawai daripada skim perkhidmatan lebih rendah ke skim perkhidmatan lain yang lebih tinggi. 2004 PP SPP 2005 PP SPP 2006 PP SPP 2007 PP SPP 2008 PP SPP 2009 PP SPP.

7 Tahun 2010 Panduan Pengurusan Pemangkuan dan Kenaikan Pangkat dalam Perkhidmatan Awam. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 atau DG42 adalah layak dipertimbangkan bagi kenaikan pangkat ke jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG44 secara time-based berasaskan kecemerlangan tanpa tertakluk kepada kekosongan jawatan apabila telah. Urusan ini dilaksanakan oleh Pihak Berkuasa Melantik.

Menerima pakai pekeliling perkhidmatan bilangan 8 tahun 2013 - kenaikan pangkat secara time-based berasaskan kecemerlangan bagi pegawai kumpulan pelakana yang berada di gred lantikan. Pekeliling Perkhidmatan JPA Bertarikh 21102013 Kenaikan Pangkat Secara Time-Based Berasaskan Kecemerlangan Bagi Pegawai Kumpulan Pelaksana Yang Berada Di Gred Lantikan PP 82013 Pekeliling Perkhidmatan JPA Bertarikh 07112013 Pindaan Skim Perkhidmatan Jururawat Dengan Memperuntukkan Perbekalan Kenaikan Pangkat Ke Kumpulan Pengurusan. Surat Pekeliling Kewangan Bil 1 Tahun 2021 Pengurusan Kewangan Bagi Peruntukan Bantuan Persekolahan Umum KPM versi 15 12 2021 pdf 731 KB 143 muat turun Baru Popular.

Kaedah penetapan gaji permulaan kenaikan pangkat dan pelarasan gaji kenaikan pangkat apabila tarikh kenaikan pangkat dikebelakangkan adalah sama sebagaimana dijelaskan di perenggan 5 6 dan 7 di atas. Arahan pentadbiran bil 242013. 20 pekeliling-pekeliling yang terkini disenaraikan di bawah.

Kenaikan Pangkat Secara -Based Berasaskan Kecemerlangan Dalam Skim Time. Mengenai dasar kenaikan pangkat secara time-based berasaskan kecemerlangan bagi pegawai Kumpulan Pelaksana untuk kali pertama dan kedua selaras dengan Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 10 Tahun 2017. Transcript Kenaikan Pangkat Secara Time-Based Berasaskan Kecemerlangan 1 KENAIKAN PANGKAT SECARA TIME-BASED BERASASKAN KECEMERLANGAN BAGI PEGAWAI KUMPULAN PELAKSANA YANG BERADA DI GRED LANTIKAN LATAR BELAKANG 2 PELAKSANAAN SEMASA PENAMBAHBAIKAN Time-based 13 tahun Kenaikan pangkat secara Khas Untuk Penyandang.

PEGAWAI YANG TIDAK LAYAK. Arahan pentadbiran bil 242013. Statistik Kenaikan Pangkat Bukan Akademik 2018 Kumpulan Jawatan Jenis Kenaikan Pangkat Bilangan Diperaku Jumlah Pengurusan dan Profesional Bukan Akademik Hakiki 69 74 86 daripada Fleksi 5 855 staf Pelaksana Hakiki 101 155 52 daripada 2974 staf Time Based Berasaskan Kecemerlangan TBK 54 JUMLAH 229.

Timbalan Pengarah Kanan Perancangan Makro Sektor Awam Bahagian Penyelidikan Perancangan dan Dasar Jabatan Perkhidmatan Awam. Ketua Pengarah Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional Perpaduan Jabatan Perdana Menteri. Untuk melihat pekeliling yang lain sila gunakan fungsi Cari Pekeliling atau Arkib.

Pelantikan kenaikan pangkat dan penamatan perkhidma. Kerajaan telah memperkenalkan kaedah kenaikan pangkat secara time-based bagi pegawai Kumpulan Pelaksana mulai tahun 2009 dengan tujuan untuk memberi peluang kenaikan pangkat kepada pegawai yang mencapai tahap kecemerlangan prestasi tanpa terikat dengan kekosongan jawatan hakiki. Jika anda menghadapi masalah untuk menggunakan aplikasi ini sila hantarkan e-mail kepada webmaster at sabah dot gov dot my Webmaster kami.

Pekeliling Perkhidmatan Bil. Dilantik secara terus ke gred kenaikan pangkat atau ke gred lantikan yang setara dengan gred kenaikan pangkat dalam Skim Perkhidmatan Bersepadu. 2 PELAKSANAAN TIME-BASED KALI PERTAMA TBK1 3.

Keputusan ini adalah selaras dengan keputusan kerajaan berhubung kaedah kenaikan pangkat secara time-based berasaskan kecemerlangan kepada PPPS dan PPPLD yang berkuat kuasa mulai 1 Januari 2012 melalui Surat JPA rujukan JPABKS25545 Jld5 56 bertarikh 13 April 2012 Penetapan Kaedah Pelaksanaan Kenaikan Pangkat Secara Time-Based. Kenaikan Pangkat Secara Dikebelakangkan. 10 Tahun 2017 Kenaikan Pangkat Secara Time-Based Berasaskan Kecemerlangan Bagi Pegawai Kumpulan Pelaksana Pegawai yang berada 13 tahun atau lebih di lapisan pertama gred kenaikan pangkat boleh dinaikkan pangkat secara KUP ke lapisan kedua gred kenaikan pangkat berdasarkan TBBK.

Pada atau sebelum. Pekeliling Perkhidmatan Bil. Kerajaan telah memperkenalkan kaedah kenaikan pangkat secara time-based.

Ialah tawaran menyandang jawatan perkhidmatan awam yang diberikan oleh sesebuah Suruhanjaya Kuasa Melantik secara tetap Sementara Atau Kontrak termasuklah lantikan kali pertama dan lantikan pegawai yang sedang berkhidmat dalam mana-mana skim perkhidmatan. Tawaran opsyen ini tidak melibatkan pegawai lantikan sementara atau kontrak dan perkhidmatan pegawai tersebut perlu ditamatkan. Pelarasan gaji di gred kenaikan pangkat hendaklah mengambil kira.

Urusan pelantikan semula pegawai berkenaan akan diuruskan oleh Ketua Jabatan tertakluk memenuhi syarat skim perkhidmatan yang baharu.


Jadual Kiraan Tempoh Perkhidmatan Bagi Urusan Kenaikan Pangkat Pdf Download Gratis